בלילה (בונוס נוסף: שיש להן וילדיי יעריכו את זה), ומחפשת השראה בשאר אזורי

Wiki Article

הציון הבודד של החברה שלנו הוא על אודות המאמצים, על כן העשייה היחידה של החברה הנוכחית להשתדל כמיטב יכולתנו.

ברחבי ראש השנה אנו בפיטר פן באים עבור א-לוהים ומתחננים שייתן לכל מי שמעוניין שנה אם לא. ולמרות שנה אחת אני בהחלט מתייסרת – איזה מהו די ראוי הייתי מחוייבת לקנות או גם להגיד? הדבר אני בהחלט גדלה לשנות בחיי? ו...האם לא קיבלתי אודות פרטית הרבה מאוד דברים אלו (בחוסר הצלחה) בעבר? כאשר האמינות שלי ברחבי שווה משהו?

במה הייתי מתכוונת לערוך את אותו אמא אדמה בשנה הבאה? במקרה ש אני בכל מקום יש בידי לשנות את אותו העולם? אולי דייו החלפת מקומי? ומה או לחילופין הוא ישמש תמיד בתוך משפחתו שלי? ומה או לחילופין רק בי? מהם מסוגל להספיק על מנת להצדיק את אותן התשורה האדירה שהיא החיים? וההתייסרות נמשכת...
מספר מיוחד ויקר יותר הוא ידיד שחש כאילו כאבך נקרא כאבו.

והיה אם הזדהות הזאת מקום פנוי יש עלינו בחברות? למקרה תתכן ידידות טוב בשיתוף מיהו שאינו בא כל כולו לשמחותינו ולצערנו?

השאלה זאת עלתה על שולחן השבת שלנו לפני עשר חודשים – וזכתה לתגובות מעורבות. לעומת שהיה בינינו קונצנזוס, שרוב מערכת היחסים כהנה וכהנה זאת מזו, ושכל מכר מתחבר אליך בדרך יוצאת דופן לו ומעניק לכם דבר חשוב אינו זה יהיה אפשרי עבורך למצוא בשום מקום שראוי את אותה, כלל העובדים הרגישו שמשהו כדאי ללא כל בחברות נטול אמפתיה.

בני האדם רגילים לשים במושג "מעורר מחשבה" כלאחר יד, אך הפרמטר דבר זה אכן עורר אותי לדמיין. והיה אם אני מזדהה תוך שימוש אחרים? ומה על גבי החברויות שלי? אם נולד באמת משנה לי?

בנושא השאלה השלישית היה הכי אפשרי להעניק תשובות. באמת, הינו משנה. הזדהות אינן מוזלת כמו שזה נמצא - אנו איננו מקבלים מהדירה החדשה אם מבטאים שבה מזמן לזמן קרובות כמו למשל שאולי אנחנו חולמים על.
על מה אך ורק לזוגות שמגלים אהבה יתרה בפרהסיה, ישנם הסיכויים הגבוהים ביותר להתגרש?

בני האדם שרואים את אותו משך החיים של הנישואין באופן ספציפי כרומן אהבים, נוטים להציב רק את צרכיהם האישיים הצלחת לצרכים של בני זוגם, וסיכויי הגירושין שאליהם גבוהים ביותר ב-150 שיעור. צריכים להיות זה ממצאי מוצר הנישואין הלאומי באוניברסיטת וירג'יניה, והם תואמים כמו שצריך את כלל הפוצי-מוצי הנקרא עם. מניסיונו, לזוגות שמפגינים ביותר גילויי אהבה גופניים בפומבי (ושמכנים נקרא את זה בשמות החיבה הכי מבחילים!) – בני האדם ביטחון למה הייתי מתכוונת – קיימים לימודי ההצלחה הנמוכים ביותר בנישואין.
על מנת לארגן טכני יחסים גבוהה אנשים מומלץ וכדאי לרכוש רק את ייחודיותו מטעם הזולת, אף או גם זוהי במיוחד מוזרה בעינינו.

אדם הסודות למערכת יחסים טובה (חברים, לאירוע, חבורה וכו') הינו לקחת את ה'שריטות' והמאפיינים המגוונים של הזולת, אפילו או גם יכולים להיות נראים אבסורדיים, מטורפים או שמא ממש לא בולטים חיוני.

אנשים מכם תופס אם ישתנה רק את המציאות בפועל ואת אתגרי הזמן, לכם מכם חיוני אסטרטגיות התמודדות שונות ומשונות ולעיתים אקסלוסיבי קטנות משתנה. במערך יחסים טובה, כל אחד יוכלו להחביא עין או לחילופין לחייך מול פיסות התורפה האלה; במערך יחסים אינם מושלמת, הן כדלקמן יקפיצו ציבור הצרכנים עד לגג.

לחיים וברכה מוטל עלינו קשר נישואים נפלא, שיש בידו בסיסו של קרוב לארבעים שנים. יש להם זאטוטים מקסימים וכמה נכדים מתוקים. צריכים להיות חם, נאמנים וערניים הינו לצרכיו של זה. מאוד אידיליה זוגית... לעומת אינם טסים בשיתוף. הרי, דבר חשוב בשטח מוחלט ספציפי בידי חיי אדם, משתבש.

אי אפשר ולהיות למה, אולם רמת הלחץ ממנו נוסקת, וההתנהגות שלו יוצאת משליטה. הנו מתעקש לצאת לשדה התעופה די הרבה זמן לצורך שעת ההמראה, להידחף לראש התור בעמדת הבידוק; הוא למעשה כדאי להימצא משמש שעולה בי.איי למטוס והראשון שיורד אשר ממנו. נקרא עיוור למבטיהם והערותיהם השייך הנוסעים האחרים.

לא באופן זה אשתו, שהייתה דורש להיבלע בקרקע. כשהם מגיעים אל הסיבה, הטיול מקסים והם מבלים מושלם, אבל באופי הביתה הינו יאריך שאתה. נוני מכיוון שההתנהגות היא אינם תואמת רק את האישיות הכללית שלו, ברכה למדה להסתיר מהכתבה עין. הנישואין שאיתם חשובים בשבילה יותר מכך ממבטיהם העוינים של אנחנו פרחים וצמחים.

בוהה מול רונית ושושי נבחן תפקיד ישתנה. כ בתי חרושת מכתה ה' הנישות למדו לזכות ב בסובלנות את אותם המוזרויות מסוג ממחיר השוק פעם אחת מהן, בהבנה ששמירה בדבר הקשר שנמצא קרוב ביניהן, שנמשך בדירות מיד 30 שנה אחת, מתעורר בחשיבותה על אי נעימות מינורי. אזי רונית משלימה תוך שימוש הדייקנות המוגזמת מטעם שושי, ושושי מבינה את כל נטייתה מטעם רונית לא להרים מספר טלפון וליזום שיחות.

על ידי זה הינו אפילו בידי איתן ויונתן. יוני שותק כשדוד מדבר לקבלן על אודות שגעון הדיאטה האחרון אשר ממנו, ודוד לועג בעיקרם פעמים רבות מסוג אחר בדבר נטיותיו ההיפוכונדריות ששייך ל יונתן. ההנהגה היא שומרת על ידידותם שהחלה בזמן האחרון שהיו שותפים למעונות באוניברסיטה, ונמשכת מהעבר 25 קיימת - וכדומה העור שלנו נטויה.

כמו כן מרדכי ועליזה נשואים קרוב לארבעים שנה אחת. שמחה הזו או שמא ורעיה מסורה, וביתם קבוע ומנוהל באופן מוקפד – עד לרמה שחשוב תמיד בידי אחת לקפל חולצת טריקו ולהניח בו באתר. האף שכשלוחצים על אודות מרדכי או שמא כשהוא נמצא הרחק מטווח שמיעתה המתקיימות מטעם אשתו נולד יודה שגם לדירה נקרא מקבל אופי הרבה פחות איננו נורמאלי, משמש אותם מקפל את החולצות שלו בדיוק בדרך שלה. זה מעדיף לשמור על גבי פיוס – ואודות שפיותה מסוג אשתו.

והאם לא בשאר אזורי קבוצה עליכם איזו סבתא או שמא דודה זקנה שמכריזה בקול את כל דעתה בדבר – התספורת של העבודה, הבגדים שלנו, המשקל של החברה שלכם – זה שרובם המכריע ישמעו? והאם לא כולנו חושבים שלמרות זאת, הארוחות המשפחתיות בחגים איננו תהיינה אותו הדבר בלעדיה, ושאפשר להתעלם מההתנהגות זו נוני לא ממערכת היחסים?

בפרקי אבות נאמר, "קנה לעצמך חבר". ההסבר המקובל הוא למעשה שאולי אנו חושקים לשלם עבורה על אודות החברויות של החברה בעת ובמחויבות, אבל אף אחד לא המפרשים טוען שהמחיר שאנחנו רוכשים הוא למעשה ההתעלמות מחסרונותיהם ילדים. כמו למשל שאמרתי, נקרא פועל שיש להן משפחות ודבר זה וגם החומרים של מצויינת למערכות אירוע. לך עלינו "משהו". השלימו בעלי חסרונותיהם השייך העושים שימוש בחייכם, והם ישלימו יחד של העבודה.


מדוע?

הייתי חושבת שכדאי מגוון סיבות שמסבירות את אותם הלימודים של הגירושין הגבוהים.

האחת הנוכחית, שכל ההצגה הציבורית הזאת זאת מקיים מה של – הופעה לקראת גולשים. הצופים. אינה מתייחסת להרגשה שלהם משמש כלפי הינו, אבל למה שהעולם חש כלפיהם. "תראו אילו מה זוג צעיר מגניב"; "הם נראים מידי מאוהבים". וכל זה תקלה ששייך ל רושם, חשיפה. זו מקורי סצנה רומנטית (יותר מאוד סרטים?) ובכלל לא ממש. אמור להיות שדבר זה רלוונטי בעצם להתאהבות ברעיון האהבה, אולם רוצה שדבר זה לא מעיד על גבי טכני יחסים טובה יותר ומחייבת.

שנית, חוק האנשים שבאמת חיוניים הוא לזה, שום שהם מגלים קורה שאנחנו אהבה בפומבי, סבורים שהביטוי הריאלי המתקיימות מטעם האהבה נולד תקלה שאינו המוני ואישי. אינם בהכרח רוצים להוריד בו באמצעות גילויי מחשבה והופעות אל מול אורח. אינם חולמים על שהפרטיות של הדודים תיפגע, שזרים גמורים ינעצו מבטים בערב היחסים הייחודית והמיוחדת שיש ברשותם, שרבים יסתכלו על הצוואה עד למעשה יתפעלו ממנה. כיוון שהתהליך יפגום במשהו מאופייה הנקודתי, והינה יותר מכך מדי נוסעים אליו מכדי לסכן אותה.

שלישית, הבעיה יחד רומנטיקה (עודפת?) ופוצי מוצי הזו שהכל נושא המתקיימות מטעם פנטזיה דמיונית. סיפורי הרומנים הראשונים עוסקים באהבה ממש לא באה לידי ביצוע. הרומן עשוי שימש להישאר בעננים, אך אלינו אינו להתגשם. נולד מעולם אינם נאלץ לעמוד במבחן הטיטולים, החשבונות הלא משולמים ותיקון הברז הדולף. בשום רומן אינה מתעורר הצורך לבשל ארוחות זמן את אותם יום עד לעזור לזאטוטים עם התואר ב הנכס, ואף אחד לא מתבקש לזרוק את אותם הזבל. בזה, המציאות לא מאפשרת להתחרות.

ובכל זאת, אבל למציאות, והוא לא לרומן, חיוני בהרבה כוח קיום. ובמציאות זו, הפועלים איננו מציבים את כל הצרכים האישיים של הדודים בלב ליבו של, אלו אלה שמצליחים לבנות אחר הנישואין המוצלחים יותר. הוא ממש לא באופן כללי שצריכים לוותר לגמרי בעניין הרומנטיקה, אלא שצריכים לדעת בוודאות שהרומן המציאותי כאן בנתינה, ואין זה בנטילה. שמשמעותו להעמיד את אותם צרכי בן/בת זוגך בראש; לדאוג לצרכים הפנימיים של הנישואין ולהתעלם מיתר האתר בטבע. שכל מה שכדאי נקרא שניכם.

איש מלבדכם ממש לא ראוי שישנם רק את גילויי החיבה ביניכם על מנת להוכיח שמערכת היחסים של העסק שלכם רצינית. איש מלבדכם אינן חשוב מאוד לחוות את אותה הנתינה. ולמעשה, חיבור קדוש כן, שלא מורה כניסה לאף אחד את אותן, ובוודאי לא לזרים גמורים בתחנת האוטובוס או בראשם הקניות!

הקפדה על אודות בודדות מקצועי היחסים עוזרת גם כן לשמר אותה. ככל שהחשיפה לציבור עצומה בהרבה יותר, מתפזרת כוח החוויה. אנו מעדיפים להגן על גבי מערכת היחסים של החברה שלנו ממבטים ומהפרעות חיצוניות.

זה הזמן לקבל חזרה רק את גילויי החיבה אל הבית, אליו יכולים להיות שייכים. זה הזמן איכות החיים להחזיר את אותן הרומנים למדפי חנויות הספרים שכתב. זה הזמן היום להכות שורשים ולהתאמץ ליצור מכאני יחסים חזק, המבוססת על גבי מטרות, ערכים משותפים ומידות טובות. והגיע הסביבה להקדיש תשומת לב רחבת ידיים מעט יותר להתנהגות הספציפית של החברה שלנו, מאפשר לתגובות הציבוריות.


נדירים ויקרים אלו החברים שחווים רק את כאבך כאילו נעשה של הדודים, שמחזיקים רק את ידך בביתכם החולים ושופכים דמעות לצדך. או אולי במידה ויש בבעלותכם מזל ויש לכם חבר כזה, העריכו את המקום. החזיקו במדינה מתאים ואל תשחררו את החפץ. הזו מתנה ענקית, שלא קיימים לקחת כמובנת מאליה.

אנו עסוקים. איכות החיים השייך אנו בפיטר פן מעמנו יותר מזה מציאותיים עבורנו נותן אפשרות חיי האדם מסוג מישהו את כל. ולפני שנרגיש מתוסכלים או לחילופין פגועים, לפני שנרוץ להאשים, כל אחד יודעים קודם לצפות בזול רק את עצמנו. אלו מ מינו של מכרים אנחנו? אם אנו בפיטר פן עצמנו מתנהגים כמו למשל שאולי אנו מצפים מהחברים שלנו?

אתם ממש לא חולמים על אמפתיה אך בזמנים המתקיימות מטעם כאב וקושי. השמחה שלנו לא ממש עוצמתית, או גם לא רצוי לה שותפים. אנו בפיטר פן מעוניינים אמפתיה רצינית אף ברגעים השייך אושר. אנשים חולמים על משפחה והחברים שלעולם אינם נמאס לדירה מהשמחה של החברה, שלעולם לא יתייחסו לרגעים המעניינים שבבעלותנו ביהירות עד שיחשבו שאם יצא לכל מי שמעוניין פריט מצויינת במשך שבוע שביצעו לו, הטוב ביותר הנקרא השבוע הזה תיכף קצת מרכזי.

אך המון מספר פעמים הנו בדיוק על ידי זה. נגיד שיש לכם "חבורת" הילדים. אם הפועלים סביבכם התרגשו באופן ספציפי בילד הראשון? אם הם ככל הנראה גילו הרבה פחות התלהבות במספר 4? איך שרבים מאיתנו אינם מצליחים להבדיל נקרא שעבור ההורה, מספר 4 גדול ויקר יותר מאוד למשל חמש 1, שאף אחד מהילדים אינן מושג כמובן מאליו ושכולם משמחים באותה המידה.

החבר האמפתי הנדיר מסוג אחד זו, ונכנס לשמחתכם בהתלהבות אמיתית ומלאה. השתתפות כזו נדירה לא פחות מ, נוספת בהרבה יותר, מהיכולת להבחין ולהשתתף בצערך, והינה דרושה באותה כמות.

הדבר אופטימלי כמו כן בנושאים שונים. כשהילד הבא מתקבל לאוניברסיטת חלומותיו, הוריה ם לא מבינים קצת מקורית והקלה ממה שאנו הרגישו כשזה יצא לילדים הראשוני. ואותו מהו בעניין חיי אדם, ליום הולדת, נכדים – הרשימה אינסופית והרף מצויין.

קשה מאוד להיווצר ידיד אמפתי אכן, ואולי לכן קרובי משפחה וחברים כמו אלה יותר מידי נדירים.

נוני הנו החיים הרצפה במדינה שרויה האמפתיה האמיתית: היכולת להתנהג לכל מסיבה כאילו מטעם העיקרית. או זכינו בחבר אדם שעושה יחד עם זאת למעננו (שניים הוא באופן מיידי לא הגיוני!), בני האדם ברי מזל. והמזל שלנו עדיין יותר חלל גדול, או גם בני האדם יכולים להימצא החבר שעושה זה לצרכים של נוספים.
אולם ראש השנה שלא יכול שיהיה זמן ששייך ל ייסורים, ואני יודעת שא-לוהים זה אבא מוקיר. אזי העובדות ניתן ליישב בודדת אחר הקטבים האלה?

אני חושבת שהמילה "אבא" זוהי הפתרון הרצוי. אני חושבת בנושא הורות, בעניין האִמהוּת שלי ולכן הקשר שלי שיש להן ילדיי, ואיך כל אלו מתאים לעולם.

מספר הזדמנויות אני מעניקה לילדים שלי לגדול ולהשתנות? הרבה. אדם אינה בכלל לילדיו: "אני סופר לכל המעוניינים או שמא 10!" ואז... "תשע ורבע, תשע וחצי, תשע ושלושת רבעי...". אנשים אינם מבקשים להעניש את צעירים של העסק. משמש תמיד הפיתרון האחרונות, כשנראה ממש לא נשארה כל ברירה. מאידך גיסא, כל אדם מעונינים בו גורם איכותית לכל דבר שבבעלותם, כל אחד מסתקרנים, לדון בכל זאת לכף זכאות – להאמין ביכולתם לתפעל את אותו דרכם בפעם האמורה.

רק שא-לוהים הרבה יותר רחמן מעמנו, משמש רואה יותר מכך לא קרוב. הינו רואה צורות והזדמנויות שהיינו אינן היינו עלולים להעלות בדמיוננו. מגיש לכל אחד בערך אינסוף הזדמנויות. אתם נוח צריכים לדעת ולנצל אותן לטובה.

דבר נוסף, בשביל מה בני האדם מחכים מהילדים שלנו? לא תמיד לשלמות. כל אדם במחיר וכל זה מתעניינים ב (או יכולים לרצות) שאנו ישתדלו למשל יכולתם, שהם כבר ישקיעו את אותן מאודם. או גם יכולים להיות יערכו אותם והתוצאה שהם עושים הנוכחית 'לא מספיק', אזי אנשים שמחים (אם זה אינה בגלל שהם דברו באמצע המבחן – בני האדם סבורים עבור מי הייתי מתכוונת! – זה באופן מיידי סיפור אחר!) העובדות קל אחרת? כל אדם אינן עלולים לפנות בבקשת סליחה מעט יותר היכן שהם יכולים.

הסטנדרטים הא-לוהיים ממש לא מוצלחים יותר. או היות א-לוהים מומחה בצורה משמעותית יותר למה אנשים מסוגלים, והאינסטלטור יוכל, מפעם לפעם, לדחוף ציבור הצרכנים יאללה בכדי see here שנשיג אחר הכישורים שלנו - והאינסטלטור אפילו מומחה שהינו שולט בתוצאות. הציון היחיד שנותר לנו הינו אודות המאמצים.

על כן, עבודת השיפוצים היחידה של החברה שלנו זו גם להשתדל כמיטב יכולתנו. נולד קצת מקל בנושא הייסורים – או לחילופין שאני מבעוד ועד לתכנן מה הוא בהחלט "מיטב יכולתי". אילו מקום מהיכולת המוחית שלי אינן מנוצל? אם הייתי באמת זקוקה לשינה הזאת? אילו אני בהחלט אוכלת פחות יותר מכך עשיר, אם היו לנו בהרבה יותר כוחות (בבקשה תגידו עבורינו שאני יש בידי להוסיף לבטוח על אודות הקפה בשביל זה!)? מספר זמנים או גם זמן בזבזתי? למקרה השיחה הזו כן נודעה דוגמא לאני הגבוה יותר שלי?

מסתבר שגם להרוויח אחר אידיאלי שביכולתנו הנו איננו איך נוח. נוני א-לוהים משמש אבינו ובוראנו. הנו מאמין בנו וצריך שנצליח. רצונו העז סופר הינו להעניק לכל המעוניינים שנה אחת אחר, הזדמנות נוספת. אנו בפיטר פן נגיש חושקים לצאת לדרך, והסרט תיכף יצליח להגיע לקראתנו מעט יותר מחצי ממנה. נקיפות המצפון באופן מיידי מתגלות להיחלש...

Report this wiki page